Veelgestelde vragen Hotel Gorinchem-A27
Veelgestelde vragen Hotel Gorinchem-A27
Vind hier het antwoord
Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Hoe kan ik het hotel bereiken?
Van der Valk Gorinchem-A27 is gelegen op de Van Hogendorpweg 8-10, 4204 XW Gorinchem. Het hotel is bereikbaar met de auto, fiets, openbaar vervoer of taxi.
Heeft het hotel een parkeerplaats?
Ja, Van der Valk Gorinchem-A27 beschikt over een ruime parkeergelegenheid voor onze gasten.
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Dit is mogelijk. We beschikken over een aantal elektrische laadpalen.
Zijn huisdieren toegestaan?
Ja, huisdieren zijn toegestaan. oor de extra voorzieningen die we treffen om uw huisdier te accomoderen, brengen wij een toeslag van €20, per huisdier, per nacht in rekening.
Wanneer kan ik in- en uitchecken?
Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur.
Uitchecken is mogelijk tot 11:00 uur.
Als u later wenst uit te checken of vroeger wenst in te checken kan u contact opnemen met de receptie van het hotel via 0183-622400 of via info@hotelgorinchema27.nl.
Heeft Van der Valk Gorinchem-A27 een restaurant?
Het hotel beschikt over een restaurants inclusief bar en terras, namelijk restaurant Ocre.
Openingstijden
Restaurant van 12:00 tot 22:00 uur
Bar van tot 00:00 uur
Ontbijt van ma t/m vr van 06:00 tot 10:00 uur en in het weekend van 07:00 tot 11:00 uur
Moet ik reserveren voor het restaurant?
Wij raden u aan om op voorhand te reserveren als u zeker wilt zijn van een tafel op het gewenste tijdstip. Reserveren kan via de restaurantpagina.
Is de receptie 24h beschikbaar?
Ja, het hotel is 24h per dag beschikbaar.
Heeft het hotel een fietsenstalling?
Het hotel beschikt over een overdekte fietsenstalling. De fietsenstalling is enkel voor onze hotelgasten. Overigens kunt u uw elektrische fietsen opladen.
Kan ik fietsen huren?
Als hotelgast is dit mogelijk. Fietsen kosten €12,50 per stuk per dag.
Hoeveel bedragen de belastingen?
Voor een verblijf in de stad Gorinchem geldt een toeristenbelasting van €2,30 per persoon per nacht.
Ik heb een speciaal verzoek voor mijn reservering, hoe kan ik dit regelen?
Bij een speciaal verzoek kunt u altijd contact opnemen met de receptie van het hotel. Dit kan telefonisch via 0183 622400 of via info@hotelgorinchema27.nl
Hoe kan ik een opmerking of klacht delen?
Wat vervelend, wij willen u zeker helpen. Neem rechtstreeks contact op met de receptie van het hotel via 0183 62 24 00 of via info@hotelgorinchema27.nl.
Is roken op de kamer toegestaan?
Nee, dit is ten strengste verboden. Bij het overtreden van onze huisregels zijn wij genoodzaakt een boete te rekenen van €250,- en wordt u verzocht direct het hotel te verlaten.
Wanneer moet ik borg betalen?
Voor walk-in gasten zonder reservering en voor reserveringen die op de avond zelf zijn gemaakt, is een borg van €250,00 vereist, contant of via creditcard autorisatie. De borg wordt geretourneerd na controle van de kamer bij uitchecken.
Moet ik mij legitimeren?
Bij het inchecken vragen wij elke gast om een legitimatiebewijs te tonen. Dus als de kamer voor twee personen is, vragen wij beide gasten om hun legitimatiebewijs te laten zien. Dit doen wij vanwege veiligheidsredenen.
Hoe kan ik betalen in het hotel?
U kunt betalen via de pin, contant, creditcard, giftcard.
Welke giftcard worden geaccepteerd?
Wij accepteren alleen de Van der Valk giftcard.
Tot wanneer kan ik mijn reservering annuleren?
Reserveringen kunnen tot 24h voor aankomst kosteloos geannuleerd of gewijzigd worden. Uitsluitend non-refundable die kunnen niet kosteloos geannuleerd worden.
Heeft u geboekt via een bookingssite? Dan dienst alles ook via de betreffende boekingssite gewijzigd te worden.
Ontvang de laatste updates over onze aanbiedingen en activiteiten
Blijf op de hoogte!